But they don't know me

Vaknade vid ungefär åtta idag, vilket är ganska tidigt eftersom jag låg vaken till klockan två inatt och kollade på Nanny McPhee :) En sjukt bra film tycker jag, och rolig. Men iallafall, sen så gick jag upp och åt vid nio, och sedan satt jag bara och latade mig totalt till klockan tolv ungefär. Och då cyklade jag till Sofie, som var ute och dela ut reklam. Sen så cyklade jag och Sofie ner till Kiwi och köpte en glass och nu sitter vi här hemma, framför teven och kollar film. Mysig dag, solen skiner och det blåser inte mycket alls! En riktigt härlig vår-dag faktsikt. Och juste, satt också och redigerade massa bilder igårkväll. Men har inte så mycket mer att skriva, bjuder på några random bilder jag redigerat.
 
 


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: