I cannot hide this

Slutade för ungefär en timme sedan! Altså vid halv tre. :) På den sista lektionen hade vi tyska, och vi kollade på någon sjukt konstig film. Och innan dess hade vi haft danska, då vi skulle skriva en dikt som skulle ta ungefär två minuter att läsa upp! Usch vad hemskt, hatar att läsa upp något. Men jag skrev en ganska kort dikt så får bara läsa väldigt segt :) Nu har jag ju suttit hemma i en timme, och då har jag typ bara tagit fram datorn och druckit härlig kall cola med istärningar <3 Haha, inte mycket alls jag hunnit på en timme. Senare bär det av till pingis, vilket jag inte har spelat på två veckor pga lov och jag har ju varit sjuk! Härligt att börja med det igen. Nu ska jag nog bara sitta och mysa och redigera lite bilder :)
 
 

Postat av: Khaleeed

Skriv dikten här på bloggen? :D

Svar: haha, jo kanske jag kan göra :) vi får se!
Mathilde Hansen

2013-02-25 @ 17:27:15

Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: