I feel like I'm being lied to

Usch vad tråkigt jag har.. Har inget att göra alls, jag bara sitter i soffan och skriver med lite folk och försöker hitta på något att göra. Och så blev det förresten inget målandet för mig idag.. Vet inte ens vad jag ska skriva, men tänkte blogga lite eftersom jag ändå inte har något att göra. Farmor & farfar har fortfarande inte åkt hem heller, dom kanske åker hem imorgon istället. Och Jonas, som är min storasysters pojk (-eller ex?)pojkvän, åker hem imorgon med, eftersom hans lov slutar imorgon så han ska till skolan på måndag. Usch vad tomt det kommer bli i huset när alla bara åker härifrån! Vill också åka härifrån. Här ser ni även hur Jonas ser ut, eller typ iallafall :)
 
 


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: