Love is love

Förlåt för dålig uppdatering idag! Men iallafall, åt pizza precis innan vi åkte till pingis träningen, så var helt mätt och kände mig seröst som en uppstoppad kossa eller något. Men ja, sedan så åkte vi ju till pingisen, och det gick väll helt okej. Sen när jag var hemma så satt jag med engelskan i typ en halv timme, för den ska  vara klar imorgon så var verkligen tvungen att göra klart den! Men nu är den iallafall klar, så det känns bra. Just nu sitter jag och tänkte sova, eftersom klockan snart är halv elva, haha. Stänger nog på en film jag kan somna till, såg inte så mycket av P.S I love you igår, eftersom jag somnade ganska snabbt. Så kanske blir att se den igen. Och imorgon är det torsdag! Då är det endast en dag till fredag, yes. Känner verkligen för att ta en paus från skolan och sporten -igen. Har ju precis haft 2 veckors paus, men det räcker inte för mig nej ;) Men det ändå en jätte kort helg eftersom jag ska spela handboll match lördag morgon. Usch för det. Men nu stänger jag av datorn och myser ner mig under täcket och ser lite film. Vi hörs imorgon! 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: