There's so much craziness

Kom nyss hem från skolan, slutade vid ett :) Tänkte äta lite glass nu, och göra klart min dikt eftersom vi ska läsa upp dikten för hela klassen imorgon, vilket jag verkligen hatar. Och så skulle vi försöka göra någor kreativt också, för det blir tydligen pris till de som kommer etta, tvåa och trea. Och såklart jag ville vinna något, så tänkte sitta och skriva över hela min dikt på massa A4 papper, så ett vers är på ett papper, så jag håller fram pappret när jag läser upp det verset så även "publiken"/klassen ser texten. Kommer bli mycket jobb, men det är värt det om jag vinner något ;) Men får nog börja nu så jag inte är tvungen att sitta uppe hela natten!
 
 


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: