There's something wrong with the people

Låg och myste med musik och datorn i sängen, då pappa kommer in och tvingar mig att gå en lång promenad med hundarna, då sofie & farmor ändå skulle ut med tidningar. Men usch fy vad kallt det är ute! Frös efter några minuter, så efter ett tag gick jag hem och farmor tog hand om hundarna. Nu sitter jag och värmer mig, och äter lite glass, hihi. Btw så har jag skaffat annons-sak så nu kommer det synas reklam på min blogg. Förlåt så jätte mycket för det, men det är för att varje gång det finns en reklam på min blogg, så kommer jag få poäng. Och när jag har tillräckligt med poäng, kan jag köpa 'Synas' på blogg.se vilket är sånt så andra bloggar kan se min blogg på blogg.se :) Skitsmart & bra, så får tjäna lite med poäng nu.
-Ajuste, ni behöver inte klicka på reklamen förren jag får poäng, utan om den bara visas på sidan så funkar det :)
 
 
 
 


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: