Tired of being tired

Godmorgon! Igår bloggade jag inte så mycket, förlåt för det. Jag hade Harry Potter maraton, fast hann bara se på de två första filmerna hahaha! På kvällen kom pappa hem med hans jobbs mat rester (då hans kollega hade haft 35 års jubileum) som vi tydligen skulle äta, men det såg inte värst gott ut för min smak.. Det var något kaviar-fisk-sak med oliver och  pastasallad och massa med mer som jag inte kände ingen. Så jag rostade bara en macka och drack et glas juice. Sedan så la jag mig på soffan med täcket, och kollade på The Mentalist tills jag somnade. Och nu ska jag antagligen gå upp och äta en nyttig frukost -eller försöka göra det av allt onyttigt/äckligt nyttigt vi har hemma.  
 
Hejdå


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: