You make it real

Har kommit hem från skolan, och tagit på mig mjukisbyxor och ätit lite glass, hihih! Btw, så måste jag säga att dikten jag la upp förrut var inte det klara resultatet! Utan jag har skrivit till typ 3-4 verser mer. Men aa, och så är jag sjukt kär i Passenger's röst! Asså herregud! Dock kommer jag ju aldrig gilla hans röst lika mycket som Zayn, Harry, Niall, Louis eller Liam's, men hans röst är verkligen helt underbar! Just nu väntar jag och Sofie (min tvilling) på att glassbilen ska komma så vi får köpa lite mer glass, hihi, och för att vi är alldeles för lata för att gå ner till Kiwi och köpa lite. Och juste, idag var det den sista dagen för våran klass-förståndare på våran skola, för på fredag börjar hon jobba på gymnasiet i Grenaa. Men nu har jag inte så mycket mer att berätta, så jag delar låten You Make It Real - James Morrison med er.
 
 


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: