Ask me anything

Tänkte ha frågestund på bloggen nu! Ni får fråga absolut vad ni vill, finns inga gränser för vilka frågor ni kan ställa. Och så tänkte jag svara på alla frågor nästa helg i ett videoinlägg. Dela gärna med er att jag har frågestund på bloggen så att jag har många frågor att svara på :) Och ni får självklart ställa mer än bara en fråga! Så fråga på!
 

Postat av: Hanna

följer du några serier?
vart redigerar du bilder?
vilka bloggar läser du?
:D

2013-03-09 @ 13:33:26
Postat av: Mathilda

Vem är din allra bästa vän?
Vad är ditt favoritminne?
Vad är det sämsta som hänt dig?
Varföööör är du så fin?
din blogg är bäst.
Vilka är dina favorit klädaffärer?
Favoritställe på hela jorden?
Har du någon gån prenumererat på nån tidning och vilken?
Vilken är din favorit B&J smak?
Där fick du lite frågor (: ♥ hihi hejdå.

2013-03-09 @ 14:35:47
URL: http://miinkaamera.webblogg.se
Postat av: Klara

Kan inte du visa hur din konfirmationsklänning såg ut som du köpte? :))

2013-03-09 @ 16:21:52
Postat av: Emmy

Färg på din tandborste?
Hur länge har du bloggat?
Favorit band?
Har du tvångstankar?
Favorit färg?
Bästa vänner?
Vad gör du på fritiden?
Vad hatar du mest av allt?

2013-03-09 @ 16:26:39
Postat av: Zayne

Vem är din bästa kill-kompis?
Är du heterosexuell?

2013-03-09 @ 16:27:15
Postat av: Sara

Din favorit låt?
Vem vet mest om dig?
Bästa maten du vet?
Dina favorit skor?
Puma eller apor?
Där fick du några frågor (: kram!

2013-03-09 @ 16:43:09
Postat av: Nellie

vem är din bästa vän?
vad tycker du om mig?
facebook eller instagram?
nutella eller glass?
kan du göra en design till min blogg?
följer du min blogg?
vad gör du på din fritid?
favoritlåt?

2013-03-09 @ 17:19:22
URL: http://nellliehelsinghof.devote.se
Postat av: Khaleeed

-Vem är din förebild?
-Vad tycker du om mig?
-Gillar du att blogga?
-Är du glad just nu?
-Kan du göra 10 saker samtidigt?
-Vad skulle du gjort om jag gav dig 10miljoner?

2013-03-09 @ 18:14:40
Postat av: Isabelle

Vad föredrar du: Pepsi eller coca cola?
Vilka bloggar följer du?
Favoritfärg?
Sportar du?
Har du flest killkompisar eller tjejkompisar?
Vad gör du helst på fritiden?

2013-03-09 @ 19:54:15
URL: http://Isabelleelife.blogg.se
Postat av: Josefine

vad är din favorit klädsel? :)

2013-03-09 @ 22:03:54
Postat av: Ida Larsson

Har du bra självförtroende?
Gillar du giraffer?
Gillar du någon, isåfall vem?
Är du oskuld?
Vad tycker du om min blogg?

2013-03-10 @ 15:15:44
URL: http://idaaasliv.webblogg.se
Postat av: Erika

Häller du i oboyen innan eller efter mjölken?
Vem gillar du mest i One Direction?
Vad tycker du om mig? :D
Varför börja du gilla One Direction?
Varsååååågod för frågorna! :D

2013-03-12 @ 11:06:59
Postat av: Mathilda

Kan du säga detta "SE ON YKSI BANAANI TALLIN VIERESSÄ"???? det är finskaa :D
nämn EN av dina favorit tumblrs?
3 favoritserier?
Kollar du på Pretty Little Liars?
Om du inte har kollat så är det något jag tipsar!!!!!!
Skulle du villa ha flera husdjur?
Kommer du börja göra lite andra videobloggar också?
Kan du säga en mening på danska nu om du nu gör en videoblogg nu (:?
ALLTSÅ MATHILDE DU OCH SOFIE ÄR VÄRLDENS FINASTE!
Hur ofta äter du B&J?
Kan du någon gång göra en videoblogg med sofie? (:
du är söt, hejdå <3

2013-03-15 @ 16:51:23
URL: http://miinkaamera.webblogg.se
Postat av: Mathilda

Vad har du för kamera?
Hur kan du vara SÅ fin? :)
vilka alla språk kan du?
Tycker du om att rita?
aaah jag vet inte vad jag ska fråga..
ser du på gossip girl? (:
(:(: ha det fint fina du <3

2013-03-17 @ 18:27:36
URL: http://miinkaamera.webblogg.se

Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: