Baby can I hold you tonight

Äntligen blev man klar med matten! Gud vad skönt det känns. Nu ska jag mysa ner mig under täcket och spela lite, haha, och sen antagligen sätta igång en film jag kan somna till. Och måste bara säga att jag har världens finaste vänner! Helt seriöst, och nu tycker jag verkligen att alla mina vänner ska ta åt sig! Även om vi inte träffas, eller snackar så ofta så betyder ni mycket! Vet inte vad jag hade gjort utan er. ♥ Men iallafall, går nog och lägger mig nu fastän jag inte är ett dugg trött. Godnatt! Btw, så bjuder jag på en bild jag tog, på en tjej i klassens öga. Tyckte hennes öga såg fint ut, så var tvungen att ta kort på det, hihi...
 
 
 

Postat av: Khaleeed

Jag också?

Svar: yes!
Mathilde Hansen

2013-03-06 @ 15:40:04

Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: