Darlin' how I miss you

Slutade vid kvart i två idag! Härligt, för idag är det fredag! Yaaaay. Men iallafall, idag hängde en kompis med Sofie hem, och hon säger att hon ska vara med både mig & sofie, men vi får se. Tror bara jag sätter mig på rummet och stannar där, haha, fast hon är snäll men orkar inte va med någon idag. Och juste, på sista lektionen idag var det värsta tjafset mellan våran lärare och en kille i klassen! Asså herregud, tror alla på korridoren hörde dom skrika åt varann! Dom verkligen skrek åt varann, och sedan bad läraren honom att gå ut från klassrummet så dom inte tjafsade framför hela klassen, men man hörde dom ändå skrika som fasen ute i korridoren, och sen efter några långa minuter kom killen tillbaka och hade tårar i ögonen. Men måste säga, att det var hans egna fel. Han är alltid uppkäftig mot just hon läraren, bara för att ingen i klassen typ  tycker om henne. Men han måste ju visa lite respekt asså. Men nu ska jag sitta och läsa lite och lägga över lite bilder jag tog med kameran förrut.
 


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: