Don't wake me up

Lååång dag idag! Efter jag kollat på Once Upon A Time ett tag kom pappa hem, då lagade jag och Sofie mat medans pappa gick runt och städade. Sofie brände på baconen också, bra gjort. Sedan så åkte jag och pappa, och lämnade Sofie vid pingisen, för jag kunde inte spela pga handledet. Så då lämnade vi henne där och åkte och hämtade skalen som hade kommit till någon post-sak i Århus! :D Yaay, så nu har jag mina fina skal, fast jag hade beställt 6 skal, men fick bara 5... Fast har glömt vilket jag inte fick med så det spelar väll egentligen ingen roll, men jag tror det var med någon uggla. Men ni får lite kamera-bilder på skalen imorgon kanske, om jag har tid eftersom jag slutar vid kvart över två, och då har jag och Sofie bestämt oss för att gå till Donken och äta lite eftersom bussen inte kommer förrens vid kvart över tre. Så jag kommer hem vid kvart över fyra ungefär och så ska jag spela handboll vid halv sju! Usch vad jobbigt, kommer bli en lång dag imorgon med känner jag. Så måste sova nu, men bjuder på denna bilden på skalen så länge. [bild från min instagram]
 


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: