He never left my mind

Mamma och pappa väckte oss vid ungefär tio idag och hade gjort en stor frukost! Mums. Sedan åkte dom in till Århus för att köpa lite grejor till huset. Nu tänkte jag duscha och sedan redigera lite bilder, kanske gå ut och fota lite. Tänkte även ta tag i det här med att göra ett videoinlägg, men vet inte riktigt vad jag ska göra på videon isf. Jag blir så tillgjord och konstig framför en kamera. Men nu ska jag iallafall duscha, vi hörs!
 
 
 

Postat av: Mathilda

Men snällaaa! Gör videoinlägg :)

Svar: men vet verkligen inte vad jag ska prata om osv :$ det blev jätte awkward!
Mathilde Hansen

2013-03-09 @ 14:31:20
URL: http://miinkaamera.webblogg.se

Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: