How do you sleep at night

Kom hem vid ungefär tio över ett idag! Och nu sitter jag och kollar på Once Upon A Time och tänkte göra ett nytt svar på sista delen av frågestunden eftersom den jag gjorde i söndags inte laddes upp. Men iallafall, idag ska jag spela pingis ju :) Och det enda vi gjorde idag var att göra en film typ, för vi har tema-vecka och det har dom haft hela veckan ju, bara att jag praoade ju i måndags och igår. Vill va kreativ idag med! Men vet inte riktigt hur, har massa idéer med hur jag kanrita något eller typ något, men jag vet att det aldrig blir som jag tänkt mig och det blir bara fult. Men iallafall, ska försöka svara på sista delen av frågestunden nu.
 


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: