How I miss you

Har varit ute och cyklat lite med Sofie. Jag tog även med kameran men det blev inte så många bilder alls. Och så var vi ju och förnyade våra pass! Hahah vi tog skolfotot till passet, och mitt skolfoto är sjukt fult.  Hade oplattat hår, inget smink, mjukiskläder och bara allmänt ful. Det var precis efter sportlovet och ingen hade sat någonting om att de brukade ta skolfoto då, så där kom jag helt oförberedd. Usch. Men iallafall, har precis städat disken och så. Mamma och Sofie har redan åkt till psykologen så jag sitter ensam hemma med Bob och Hugo, och försöker göra ett videoinlägg. Dock kan jag verkligen inte göra det, det blir bara jätte konstigt. Men någon gång kommer det nog komma upp ett videoinlägg. Tor jag ska gå och äta lite glass nu, fastän solen har försvunnit! Vi hörs.
 

Postat av: Erika

Vad söta hundar! Vilken ras är dom?

Svar: åh tack! dom är mopsar :)
Mathilde Hansen

2013-03-12 @ 19:58:10
Postat av: Sundberg

Kan du inte visa skolfoto bilden på bloggen? :)

Svar: kanske jag kan! om jag kan skanna in den :)
Mathilde Hansen

2013-03-12 @ 21:42:40

Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: