I find you, I find me

Som sagt, vaknade vid typ halv tio och så låg jag kvar i sängen till halv två och var hur pigg som helst! Kände att jag ville göra massa olika saker då. Typ rita massa, måla, fota, gå en lång promenad, sitta ute i solen och bara läsa och massa annat. Dock åt jag bara en snabb frukost och plötsligt kvar klockan redan tre. Har bara redigerat bilder sen dess. Sätter mig nog snart och ritar lite. Imorgon åker vi till farmor och farmor och firar påsk. Längtar as mycket, för då får man maaaassa godis, wiiih. Och juste, bilderna här under tog jag igår, och sedan idag när jag kollade på blommorna så var dom helt döda! Vet inte riktigt vad som hände under natten.. Men måste skärpa mig nu och hitta på något. Skriver senare!
 


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: