It's hard to believe

Slutade vid ett idag! Och fick gå hem ensam, eftersom sofie skulle till tandläkaren och dra ut en tand vid halv ett. Men nu har jag tagit på mig mjukisbyxor, och redigerat en bild för en tjej i klassen. Och så sitter jag och äter lite pizza från igår. Senare ska vi träna pingis, för vi ska spela matcher i helgen. Och juste, igår kväll precis innan jag tänkte lägga mig, så ser jag en mega sdtor spindel i hörnet på mitt rum!! Den var seriöst jätte stor. Så jag hämtade pappa, och han sa t.o.m att det var den största spindeln han hade sett i Danmark. Usch vad äcklig den var, kunde knappt somna sen. Fy sjutton. Men nu ska jag typ kolla film eller något, får se vad jag hittar på. Btw här har ni en bild på hur mina naglar blev med nagellacket. 
 


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: