Kiss me like you wanna be loved

Har räknat och jobbat hela dagen med den jäkla matten, men är fortfarande inte klar!! Uppgifterna är så himla svåra och så finns det jätte många också! Fysjutton. Pappa kom hem med pizza förrut också, så tog en snabb paus, men nu är man på det igen.. Förstår inte hur de andra i klassen redan var klara med matten för en vecka sedan ungefär.. Fast jag börjar ju med den lite sent också, hehe... Men nu måste jag fortsätta jobba, så jag hinner bli klar innan det blir natt! 
 

Postat av: Mathilda

Hej finis. så fin blogg du haaar <3333 hejdåå! <33
OHJA juste, vad har hänt med sofies öga? :c <3
mår du annars bra förresten? :) <3

Svar: heeej söta du! taaack, du meeeed! ♥♥♥ hon snubblade och fick min armbåge rätt på ögat :$ :/<3ja, jag mår helt fint :) hur måååår du egentligen? <3 pusss hej! ♥♥
Mathilde Hansen

2013-03-05 @ 18:35:15
URL: http://miinkaamera.webblogg.se

Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: