Let him know I want him back

Har försökt göra ett videoinlägg hela dagen, men usch nej! Det funkar bara inte för mig, jag är alldeles för blyg framför kameran. Och det blir bara tillgjort och konstigt. Men jag ska ju ändå svara på frågestunden i ett videoinlägg, men jaja.. Pappa håller på att göra omelett, mums jag är jätte hungrig! Klockan är ju redan åtta, herregud! Senare ska jag tjocka mig ännu mer, men ska gå och lägga mig tidigt idag då jag ska upp tidigt imorgon och spela pingis matcher! Men uppdaterar er senare, puss.
 

Postat av: Mathilda

Kan du inte göra videobloggen med svaren på frågestunden tidigare istället? ^^

Svar: om jag hinner under veckan, så gör jag det då! :)
Mathilde Hansen

2013-03-09 @ 22:11:14
URL: http://miinkaamera.webblogg.se
Postat av: Mathilda

Svar: Okajj :) btw. Jag måste svara såhär för jag vet inte hur man svarar på ett svar..? o.o hehe. <3

2013-03-10 @ 09:38:45
URL: http://miinkaamera.webblogg.se

Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: