Maybe I fell in love

Kom hem från Amanda igår ju! Det var jätte trevligt att se henne igen efter att inte sett henne på flera månader! Vi gjorde typ inte så mycket hos henne, vi spelade mario (det är det vi brukar göra, så det är typ en tradition att vi spelar mario när vi är haha!) och så spelade vi massa andra spel också, och kollade på film, och gick promenader osv. Vi hade det bara allmänt mysigt helt enkelt. Just nu sitter jag med handduk runt håret och försöker hitta inspiration till något jag kan rita, men det går inte bra alls. Hade tänk att jag ska vara lite nyttig och sportig idag, och typ göra massa övningar så jag blir smal :) Tänkte även fota massa och rita! Uppdaterar er senare.
 

Postat av: Anna

Du är smal redan förfan Tillan skärpning!! :((

Svar: nej, försöker :(
Mathilde Hansen

2013-03-26 @ 17:16:51
URL: http://humanpride.blogg.se

Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: