One way or antoher

Förlåt för dålig uppdatering idag! Men vid ungefär tre åkte jag och pappa till Århus där vi bytte gummi på mitt och sofie pingis rack! Och det var ganska kul för han i affären som gjorde det, han hade också bott i Sverige när han var liten. Typ när han var 5 flyttade de till Sverige och sen när han var 10 flyttade de tillbaka till Danmark :) Då tyckte han också att det var skit svårt osv. Men iallafall, sen åkte vi in förbi Donken och jag fick pommes och en McFlurry, muuums. Har ni någonsin provat att doppa pommesen i McFlurry? Skit gott! Och sen åkte vi till någon affär där vi skulle hämta en jack-hållare-sak till Caroline, men den var tydligen gömd bort under massa annat så den kunde de inte komma åt. Så då fick vi åka hem och sedan har jag kollat på TV och Once Upon A Time tills nu ungefär. Så just nu sitter jag och kollar X-Factor och äter massa onyttigt! Imorgon ska vi spela handboll så ska gå och lägga mig tidigt. Får säga godnatt nu så jag inte glömmer göra det senare. Godnatt! 
 
 


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: