Only teardrops

Sofie kom in och väckte mig vid kvart över sex idag, vilket är ganska sent. Så då hann vi knappt göra i ordning oss, så var klockan tjugo över sju och vi skulle gå till bussen, som kommer vid halv! Och måste säga att det tar ungefär en kvart att gå ner  till stationen. Så pappa var så snäll och skjutsa ner oss till stationen, så stod vi där i tio minuter och frös till bussen kom. Är ju på HHX idag, och än så länge är det tråkigt. Och Cecilie, som är en i min klass som också praoar på HHX, hon typ dissar mig och hänger med två andra tjejer, så jag är ganska forever alone. Tur att dte bara är imorgon kvar, och så slipper jag det här stället. Funderar på att vara "sjuk" imorgon med, men då måste man ringa till HHX gymnasiet och våran skola... Men måste skynda mig att skriva klart nu för ska snart ha lektion igen. Höööörs!
 

Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

Nu har jag startat en ny omgång av Dagens blogg! Kika gärna in och delta. Den avgörs imorgon kväll klockan 18.00 så efter det kan man inte anmäla sig! :)
http://idahtt.blogg.se/2013/march/dagens-blogg-3.htmlMathilde

2013-03-14 @ 18:26:49
URL: http://idahtt.blogg.se

Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: