Put your number in my phone

Kom precis hem från pingisen! Ska ta en varm dusch nu, och sedan ska jag mysa med att kolla på Bones, The Mentalist eller något. Är jätte sugen på godis och glass också, men har redan ätit väldigt mycket mer än 500 kalorier idag så ska inte äta det. För jag bantar typ, eller typ inte. Men jag har bestämt mig för att jag inte får äta mer än 500 kalorier på en dag. För annars äter jag alldeles för mycket, och jag som är för lat för att träna något annat än handboll och pingis går ju upp i vikt hela tiden då. Och åh vad jag längtar till lov, dels för att då slipper man skolan, men också för att jag går ner i vikt varje gång vi har lov. Och sen när det är vardag igen så går jag upp massa. Så längtar verkligen till lov! -jag kan väll inte va den enda?
 
 
 

Postat av: Anonym

men snälla du. Sluta. Du är fan inte fet och du behöver inte banta överhuvudtaget. Känns kul att du sitter och säger sådär när jag är lika lång som dig och väger mycket mera.

Svar: Fast du är längre än mig hörredudududu...
Mathilde Hansen

2013-03-08 @ 16:14:12

Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: