Rise when you fall

Det var inte alls handboll träning idag! Utan det var match istället, och då skulle inte jag och Sofie spela så vi fick åka hem, men vi valde att stanna och heja istället :) Och såklart vann vi! 9-8 blev det, till oss då! Härligt, och på lördag ska vi speal match igen, då jag och Sofie ska spela! Nu ska jag göra lite matte läxa och sen förbereda mig på att komma ut och praoa på gymnasiet imorgon. Fy, är verkligen inte taggad, då jag ska åka dit själv från klassen. Asså ingen annan i klassen valde det gymnasiet så jag kommer få vara helt ensam. Usch, och så har även några från handboll-laget sagt att när de var där så fick de göra en uppgift i fysik/kemi eller matte och gå upp till tavlan och berätta hur de gjort och räkna ut massa. Och det hatar verkligen jag! Speciellt om det är framför människor jag inte känner heller. Tror inte ens jag vill gå på det gymnasiet, utan jag vill gå på IB, som jag ska praoa vid på måndag och tisdag. Men jaja, säger nog godnatt nu, så jag inte glömmer göra det senare. 
 


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: