Take me away

Sitter just nu på ena prao-stället. HTX-gymnasiet. Usch, morgonen började inte bra. Först så gick jag till fel gymnasium som sa att jag skulle gå till ett annat gymnasium. Sen när jag nästan var där så springer en av tjejerna efter mig och skriker typ "Hallå ursäkta, nej vi sa fel, du ska inte va där ändå" och så fick jag gå enda tillbaka förbi det första gymnasium och ner till ett annat typ träninghus-sak. Sen när jag gick in där var det ingen där alls! Så då ringde jag till det första gymnasiet och frågade, och så sade dom att det skulle va någon och ta emot mig, annars fick jag fråga några. Men det var ju liksom ingen där! Så då fick jag panik och ringde pappa för jag ville fråga om han inte kunde hämta mig eller något, men det ville han inte för han ville att jag skulle gå på det. Men sedan så gick jag tillbaka och då var det en tant där, så då frågadevjag henne och sen ledde hon mig till praoen!! Så nu sitter jag här, på praoen och leker med photoshop. Yesyes, precis vad jag gillar (y) Men ändå, känner inte för att komma tillbaka hit. Så från imorgon har jag bytt till något annat, har faktiskt ingen aning om vad, men det spelar ingen roll för jag ska ändå gå på IB gymnasium, som är ett gymnasium där allt är på engelska. Vi hörs senare! Slutar förresten vid tjugo över ett, eller tjugo över två idag.
 

 


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: