Take my hand

Har nästan läst klart boken, som vi skulle läsa klart innan påsk! Och så har jag suttit och redigerat massa bilder också. Nu sitter jag och äter mackor, och har precis klätt om till jeans och en stickad tröja. För snart ska vi åka till min kusin, för att hon fyller 18 år idag! Och juste, vi läste ju upp dikterna för klassen idag, och jag kom på andra plats! Jippie! Så jag vann MAOAM, mums :) Blev jätte glad att jag kom tvåa, för jag tyckte helt klart att andras dikter var bättre än min. Men måste skynda mig att äta klart för vi åker alldeles strax! Uppdaterar er kanske sen när vi kommer hem, vilket kanske lär bli sent. 
 
 

Postat av: Malin

Grattis jag tycker din dikt var fin :-)

Svar: Tack så mycket! :)
Mathilde Hansen

2013-03-01 @ 23:26:09
URL: http://xn--malinstrm-77a.blogg.se

Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: