These broken hands of mine

Kom hem för ungefär tjugo minuter sedan! Jag köpte typ  ganska mycket. Eller nej inte värst mycket, men mer än jag hade trott! Jag köpte en jeans-jacka, shorts, skor och ett linne. Och så köpte jag ett rit-block och några pennor :) Allt blev ungefär 600-800 danska kr, vilket svarar till ungefär 900-1100 svenska kr. Kan kanske visa några bilder någon dag. Men iallafall, farmor & farfar kom precis och så antar jag att de stannar tills imorgon eller söndag. Imorgon åker jag och Sofie till våran kompis Amanda. Hon flyttade härifrån för typ två månader sedan och har inte sett henne seda ndess, så nu var lägat när vi äntligen har påsklov :) Så vi stannar hos henne tills på måndag, så kommer nog inte uppdatera er mycket alls -kanske inte alls, eftersom vi ska va sociala med henne. Men snart ska vi äta kyckling m. potatisbåtar. Hörs! Kanske uppdaterer er senare, om jag orkar.
 
 

Postat av: Anna

Åh herre vi åt också kyckling med potatisbåtar igår!! :')

2013-03-23 @ 08:59:49
URL: http://humanpride.blogg.se

Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: