Try to fly

Förlåt så hemskt mycket för att jag inte bloggade alls igår! Men nätet funkade inte, bara på iPaden och på iPaden gick det inte blogga för då dampade det hela tiden! Men iallafall, igår så spelade ju jag handboll från klockan elva till två ungefär. Vi spelade två matcher och vi vann båda! Och igår var faktiskt första matcherna då jag försökte göra mål, innan har jag bara passat de andra osv. Men jag träffade stolpen två gånger så då orkade jag inte försöka mer, haha! Så jag gjorde inget mål. Men sen när jag kom hem, så försökte jag få nätet att funka, men det ville det inte så gav upp till slut. Sedan så satt jag bara och spelade och kollade tv. Och sen på kvällen tjockade jag mig och kollade någon film med familjen. Nu ska jag gå och duscha och sen får vi se vad jag hittar på senare :)
 


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: