We were all the things you wanted

Som sagt var det en skit-dag idag! Och bussen åkte inte förrens vid kvart över två, och då var jag inte hemma förrens vid kvart över tre ungefär, för det tar typ 50 min för bussen att åka till vår stad ens, och sedan tar det 10-15min att gå hem från stationen. Men senare ska jag ju träna pingis -om jag kan, för har jätte ont i handledet. Och idag skulle ju skalen komma! Hoppas, hoppas, hoppas verkligen att de kommer ikväll så jag får se dom i verkligeheten och hålla dom i mina händer, hihi :)) Men nu ska jag nörda Once Upon A Time och äta lite chips. Har förresten märkt att jag äter chips varenda dag! Är jag den enda som märkt det? Bra att jag startat blogg iaf, annars hade jag aldrig märkt att jag måste sluta äta chips varje dag. Hörs sen!
 

 


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: