We'll make it to the past

Vi fick sluta lite i ett idag, sjukt bra. Fast det enda jag och Sofie gjorde idag var att skriva priserna för godis och läsk/öl osv, på tavlan så alla till festen vet om det. Så egentligen kunde vi gått hem vid tio typ. Men som sagt, vid kl. 18:00 idag börjar "festen" så då ska vi till skolan, och sen slutar det vid 22:00. Och jag, Sofie & Sofie N skulle vara "vakter" vid 21:00-22:00 men vi kanske fick gå lite tidigare för att det var så många vakter då. Asså egentligen  hade jag och Sofie bara tänk oss att gå dit och var där i en halv timme ungefär och sen gå igen, men så kan det ju inte bli nu eftersom vi måste vara vakter. Men nu sitter jag och äter pizza och dricker lite Sport-dryck, hihi. Tänkte rita lite och redigera lite bilder kanske. Men vet inte riktigt vad jag ska rita. Jaja, uppdaterar er sen.
 


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: