What about now

Godmorgon folket! Vaknade vid halv tio idag och låg i sängen och spelade till ungefär halv elva. Så nu har jag tagit mig upp och sitter just nu och äter mackor och dricker oboy. Solen skiner, fåglarna sjunger och det blåser knappt någonting! Riktigt härligt vår väder. Idag hade jag tänkt att jag skulle vara ute så mycket som möjligt, men ska ju först och främst förnya mitt pass också. Sedan funderade jag lite på att måla någonting också, men vi får se om det blir av. Senare ska mamma, pappa och Sofie till Ebletoft, som staden heter. En riktigt mysig liten stad, där allt är lite såhär gammalt, och gatorna är trånga. Och så finns det världens go'aste glass där med! Vill också hänga med i sånt här fint väder, men jag får inte det eftersom dom ska ta Sofie till psykolog. Så får väll stanna här hemma och äta tråkig glass då, och kanske spela några spel ute i solen. Men vi hörs!
 
 


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: