When I'm gone

Vaknade vid halv åtta idag -.- Usch, så jag försökte somna om, men det gick inte bra alls så jag stängde på Once Upon A Time och såg några svnitt tills klockan blev tjugo i elva och sen gick jag upp, tog på mig några thights och en tröja. Sen plattade jag håret lite snabbt med, och plötsligt var klockan tolv. Då gick jag och Sofie till skolan ju, så vi var där vid kvart över. Sedan kom våran nya lärare som vi ska ha till danska framöver. Hon verkar jätte snäll och det enda vi gjorde [eftersom vi bara var tre i klassen] var att spela ett spel :) Mysigt! Så vi spelade spelet till klockan var kvart över ett och sedan satt vi och väntade på tysk-läraren, men hon kom inte förrens vid tjugo i två och sa att vi fick gå hem. Så har varigt en riktigt chill dag idag! Och imorgon behöver vi inte ens gå till skolan om vi jobbar med lite matte hemma! :) Så härligt! Nu tänkte jag kanske gå ut och fota lite, solen skiner men det är minus grader och det blåser iskallt. 
 
 


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: