Who do you think you are?

1Kom hem fåor ungefär en och en halv timme sen. Sen dess har jag typ inte gjort något alls, bara latat mig so vanligt. Är sjukt trött och vill bara sova, men ändå vill jag så gärna rita något innan jag somnar. Men tror bara jag stänger på Once Upon A Time på iPaden och så får jag somna medans det håller på. Ligger i sänngen just nu också, med datorn på magen typ, haha! Ögonen är verkligen tunga just nu och kommer nog jätte snart somna! Imorgon är det ingen handboll träning eftersom vi ska ha skolfest på skolan -.- Sukt tråkigt, och tydligen är det jätte konstigt här i Danmark! Usch längtar inte alls iallafall, och så håller det på från kl. 18.00-22.00 också. Slöseri med en torsdags-kvälls-tid säger jag bara. Ajuste, kommer nog bli dålig uppdatering imorgon med då, eftersom jag måste spendera hela kvällen på skolan. Men säger godnatt nu så jag inte somnar innan. Godnatt!
 


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: