You can learn to fly

Sitter och kollar på Once Upon A Time! ♥ Och så ringde våran handboll tränare också och sa att det inte var träning idag. Chill, men ändå inte så bra för att vi ska spela match på lördag. Och så åt vi nyss med, potatis med något gott kött och brunsås! Btw, jag tror nästan mamma och pappa går med på att säga att jag är sjuk imorgon.. Men är inte helt säker, men hoppas verkligen! För orkar inte med HHX, det suger. Vill bara på IB nu! Men måste vänta tills på måndag. Och juste, svarar kanske på frågestunden imorgon! Eller så blir det som sagt i helgen, men ska ju spela handboll på lördag. Asså ja, ni får väll se när den kommer upp :) Hörs!
 

Postat av: Mathilda

Duu svarar väl på frågorna i en videoblogg? :) <3

Svar: jaaadå! :) <3
Mathilde Hansen

2013-03-14 @ 19:30:31
URL: http://miinkaamera.webblogg.se
Postat av: Mathilda

Please, gör videobloggen imorgon.. annars blir min fredag så trååkig D: <3

Svar: har gjort det nu!! men vågar inte lägga upp den, jag typ skämmer bort mig själv.. <3
Mathilde Hansen

2013-03-15 @ 06:20:07
URL: http://miinkaamera.webblogg.se

Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: