You don't know anything

Kom nyss hem och kände att det luktade nybakat i hela huset! Mamma hade bakat bröd som jag snart ska äta, hihi. Dagen på IB var bra! Som sagt, alla lektioner var på engelska och det var verkligen jätte kul! När vi hade bild tog läraren min bild när jag målat klart den och typ gick och kopierade den utan att jag visste om det, sen så  kommer han tillbaka med den i en annan färg och typ någon cool effekt. Och han sa typ "Gud vad fina dom här va" och pekade på mina och Sofies bilder, haha! Ja målar inte ens fint! Men iallafall, tänkte kanske göra sista delen av frågestunden idag om jag hinner. Uppdaterar er sen.
 

Postat av: Mathilda

Gör gäääärna sista delena av frågestunden :)
Längtaaar

Svar: haha, DEN LADDAS UPP JUST NUUU :D
Mathilde Hansen

2013-03-18 @ 16:47:42
URL: http://miinkaamera.webblogg.se
Postat av: Mathilda

Åh vad bra :) När tror du den är uppe? :D

Svar: tog visst lite längre tid än förväntat... :(
Mathilde Hansen

2013-03-18 @ 17:44:44
URL: http://miinkaamera.webblogg.se
Postat av: Sundberg

Kan du inte visa en bild du målat på bloggen? :)

Svar: kanske jag kan :)
Mathilde Hansen

2013-03-19 @ 07:37:05

Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: