You don't know me

Nu tänkte jag skriva lite fakta om mig, för er som inte känner mig särskilt bra. 
 
  • Jag heter Mathilde Marie Hansen.
  • Man hör E:t i Marie, asså det uttalas inte 'Mari'.
  • Jag fyller 15 år den 25e juni.
  • Jag har en tvilling som heter Sofie och en storasyster som heter Caroline.
  • Man hör även E:t i Sofie och Caroline.
  • Mina föräldrar är inte skiljda.
  • Jag är född i Danmark, men när jag var sju år flyttade vi till Sverige. 
  • Vi flyttade tillbaka till Danmark sommaren 2012.
  • Jag älskar ostbågar.
  • Mitt favorit djur är varg!
  • Jag är kär i 5 underbara killar, Harry Styles, Niall Horan, Louis Tomlinson, Liam Payne, Zayn Malik.
  • Min bästavän heter Cornelia.
  • Jag har spelat pingis i snart 8 år, och handboll i ungefär ett halvår.
  • Förr spelade jag tennis, dansade och red, men har slutat.
  • Vi har två kaniner och två hundar hemma.
  • Vi har även haft en katt, fiskar och en till kanin.
  • Våra hundar heter Bob och Hugo och är mopsar (sånna här hundar med rynkor överallt)
  • Jag är allergisk mot hästar, pollen, äpplen & päron tydligen (?) och litegrann mot våra hundars päls.
  • Jag älskar mat, verkligen.
  • Jag hatar att få uppmärksamhet, eller at alla kollar på mig. T.ex när man ska läsa upp något i skolan eller så.
  • Jag har aldrig druckit eller rökt.
  • Nästan varje dag när jag ska sova, lyssnar jag på One Directions album Take Me Home.
  • Jag älskar att fota och redigera bilder.
  • Jag har en Sony Alpha 390 kamera, men min dröm kamera är en Canon Eos 550 eller Nikon 3100D.
  • Jag har haft ungefär 6 bloggar innan den här, men jag slutade alltid blogga för att jag hade inte tid med den.
  • Varje dag när jag kommer hem från skolan tar jag på mig mjuisbyxor, om jag inte redan hade på mig det såklart.
  • Jag kan "läsa av" andra människor. Asså jag ser rätt igenom dom typ.
  • Jag hatar när folk försöker få uppmärksamhet eller tror att dom är något.
  • Jag hatar när folk ljuger och härmar mig.
  • Jag hatar när folk skriver av mig, t.ex på prov osv.
  • Jag har jätte små händer.
  • Jag är yngst i familjen, för min tvilling blev född 13 minutter före mig.
  • Jag var sju minuter ifrån att bli född d. 26e juni.
  • Jag hatar när folk pratar med mig när de ser att jag är upptagen med något annat eller pratar med någon annan.
  • Jag gillar att måla/rita men är verkligen inte bra på det.
  • Jag har typ mörkt-blond hår och grå-blå ögon.
  • Jag tycker att du är cool om du har orkat läsa allt.
  • Jag kommer inte på mer, men det finns massa mer saker om mig.
 

Postat av: Khaaled

Vilken sööt kanin och söööt tjej

Svar: du är också en söt kanin!
Mathilde Hansen

2013-03-07 @ 17:13:55
Postat av: Mathilda

Seriöst.. vi är lika. haha ganska mycket på listan stämde in på mig :) hihi jag kan också LÄSA andra om man säger så.. <3 sådär vet vad de tänker och tycker om saker egentligen och förstår... haha duvet <3
Puss och kram!

Svar: hahah omg! jaaa exakt så är jag med ju :D vad coola vi är som kan sånt (a) puuuss och kram! <3
Mathilde Hansen

2013-03-08 @ 06:55:54
URL: http://miinkaamera.webblogg.se

Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: