You drink as much as me

Slutade vid kvart i ett idag med, och hade engelska sista lektionen. Btw så mådde våran lärare dåligt så hon åkte hem mitt under lektionen, så hade en och en halv timmas håla tills vi skulle ha engelska. Rätt chill, då satt jag bara och spelade, hehe.. Senare bär det av till handboll. Men det är inte förrens vid halv sju! Har lekt med Bob & Hugo [mina hundar] i nästan en timme, så är ganska trött nu, haha! Vi har bara sprungis runt i huset som galna. Och så gömde jag mig för dom med, men då skällde dom som fasen, så Sofie blev irriterad, så var tvungen att komma fram hihi.. Men så kom jag på att ni läsare som inte känner mig irl vet nog inte så mycket om mig, ni kanske inte ens vet hur jag ser ut.. Så jag tänkte typ skriva lite om mig själv och så i ett inlägg senare idag, eller när det blir.. 
 

Postat av: Tova & Lina - UNBEATEN.SE ♥

SV; Vi kan absolut göra ett länkbyte! :D Inlägget kommer upp vid 16:00.

Kram!

2013-03-07 @ 14:26:59
URL: http://www.unbeaten.se

Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: