You found me

Har gått runt och fotat och ritat hela dagen :) Blev ingen träning alls, haha! Och juste, har kanske glömt berätta att alla lärare har fått lock-out! :D Så vi kanske får 2-5 veckors mer lov istället för bara den här veckans påsklov! Är jätte lycklig! Men vi ska ändå ha engelska, för våran engelska lärare är typ en speciell lärare. Asså hon kan inte strejka eller något, men dock får hon minde i lön pga det :) Men iallafall, just nu sitter jag och redigerar bilder och kollar på tv. Sofie håller på att laga spaghetti m. köttfärssås, mums. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men delar ännu en instagram bild med er. Och ni som vill veta vad jag heter där, så heter jag MaathildeHansen :) Btw det är jag till höger och Sofie till vänster.
 


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: