You're gonna make it through

Vaknade vid ungefär  kl. 10 idag! Då hade mamma och pappa gjort härlig frukost till oss. Sedan duschade jag, och nu sitter jag här i solen och bloggar. Vädret är jätte härligt och somrigt idag! Solen skiner och det blåser knappt! Ska nog ta fram min bok och sitta ute och läsa lite. Och juste, jag kunde inte dygna igår, hehe.. Somnade ungefär vid ett. Men jag försökte iaf! Senare ska Carro och mamma åka in till stan och köpa skrivbord och lite saker till hennes nya, färdig-byggda rum. Äntligen har de byggt klart hennes rum, så vi kan få flyttat ut hennes saker från rumet som ska vara ett kontor. Härligt, för då kan vi äntligen packa ut alla grejor ordentligt. 
 


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: