You're not alone

Sitter och kollar på filmen Mr. Woodcock, har sett den ett antal gånger haha, och har allmänt tråkigt faktiskt. Vet inte ens vad jag ska skriva, men kände bara för att blogga lite.. Nejmen ska nog ta fram lite godis och chips så jag kan mysa lite med det. Och juste, tycker ni borde läsa världens bästa Anna's blogg också! Klicka här för att komma till hennes fina blogg. Och så kom jag på att jag verkligen måste börja träna, har alldeles för mycket extra fett överallt. Jag måste få gaps-between-legs innan sommaren, verkligen. Men kommer aldrig få det, eftersom jag inte har någon ork alls till att träna. Tränar ju redan pingis både måndag & onsdag och så tränar jag handboll tisdag & torsdag, men det hjälper inget alls med att få bort fett. Men jaja, nu ska jag kolla vidare på filmen och hämta chips, så jag inte tänker mer på det :)
 
 


Kommentera inlägget här ♡:

Namn:
Kom ihåg dig?

E-postadress:
(endast Mathilde/jag som ser)
URL/Bloggadress:

Kommentar: